Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

18 april 2026, 20:25:58

Login with username, password and session length

Auteur Topic: Voorwaarden moeten er zijn !!!  (gelezen 2311 keer)

Offline Irene

• Forumbeheerder
  • PSP verslaafd
    • http://www.denhutsepot.be/psp/
Voorwaarden moeten er zijn !!!
« Gepost op: 23 juni 2025, 12:45:48 »
🌿 Welkom in de wereld van IRME 🌿

Met veel liefde en oog voor detail ben ik gestart met het ontwikkelen van mijn eigen stijl.
Elk beeld, elk element vertelt een verhaal dat dicht bij mezelf ligt, warm, speels, en verbonden met de natuur.

De foto's die je hier ziet, dragen het watermerk IRME: een teken van originaliteit, creativiteit en persoonlijke expressie.
Deze stijl weerspiegelt mijn passie en visie, en vormt de basis voor alles wat ik voortaan zal delen.

Dank je wel dat je deel uitmaakt van mijn reis.🌿

Er volgen op de afbeeldingen ook PSP lesjes al zal dat niet altijd meteen zichtbaar of beschikbaar zijn.
Voor de lesjes zal ik de afbeeldingen delen voor allen die niet met BING bezig zijn.

Deze teksten zijn allemaal ©IRME alsook dus mijn eigendom, respecteer mijn werkjes, dank U wel.
Een lach maakt je dag.

Offline Irene

• Forumbeheerder
  • PSP verslaafd
Re: Voorwaarden
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2025, 08:35:59 »

Alle gedichtjes en Bing-teksten mogen gedeeld worden, mits het originele watermerk,
de volledige tekst en indien mogelijk de bijhorende link behouden blijven.
Zo blijft zichtbaar wie de maker of schrijfster is.
Hartelijk dank en vriendelijke groeten, @designirene/©IRME

📌 Graag delen met behoud van het originele watermerk, volledige tekst én (indien mogelijk) de link.
Zo blijft de maker zichtbaar. 💛  Met dank en creatieve groet, @designirene/©IRME

📌 Waar nodig, graag met vermelding van mijn naam of @designirene/©IRME als bron.
Zo blijft het zichtbaar wie de maker is. Dank je wel!

Pagina met dagelijks leuke spreuken en zelfgemaakte AI afbeeldingen

Lesson © designirene 2005/2025
Do not upload to a website without my permission.
Niet uploaden naar een website zonder mijn toestemming.

Een lach maakt je dag.

Offline Irene

• Forumbeheerder
  • PSP verslaafd
Re: Voorwaarden moeten er zijn !!!
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2025, 17:56:17 »

Over mijn persoonlijke toets in deze topics

📷 Afbeelding vrij te gebruiken — ✍️ Tekst is persoonlijk en beschermd dit is een deel van mijn kind zijn en mijn jeugd,
dus helemaal niet de jouwe, daarom wil ik jullie vragen deze regels te respecteren .

De afbeeldingen die ik heb gemaakt met DALL·E 3 zijn vrij van copyright en mogen door iedereen gebruikt worden.
Ze zijn bedoeld om vreugde en magie te verspreiden ✨.

Mijn teksten daarentegen zijn persoonlijk en privé. Ze zijn met zorg en gevoel geschreven,
en ik vraag vriendelijk om ze niet te kopiëren of te delen zonder mijn toestemming.
Elk woord draagt een stukje van mijn hart 💫.

Dank je wel voor het respecteren van deze grens tussen vrije beelden en beschermde woorden liefs IRME / DI
Een lach maakt je dag.