BING, portret/cartoon, gekleurde olieverf, airbruch, kerstthema, mooi vrouw in een prachtige kleurrijke bakkerij achter de toog,
gevuld met kersttaarten, cupcakes en koekjes in een vitrinekast, ze draagt een mooie kerst jurk en een schort,
haar haren zijn gevlochten, mooie etalage raam 250DPI ©IRME
De heerlijkste Kersttaarten 🎄🎁🎂
Er was eens, in een klein dorpje genesteld in de heuvels, woonde een oudere vrouw genaamd Mrs Baker.
Ze was beroemd om haar heerlijke kersttaarten, die altijd centraal stonden bij de kerstvieringen van het dorp.
Elk jaar bakte ze haar taarten met liefde en zorg, met behulp van geheime ingrediënten die door generaties werden doorgegeven.
Op een besneeuwde kerstavond, terwijl het dorp zich voorbereidde op het jaarlijkse kerstfeest,
realiseerde mevrouw Baker zich dat haar speciale ingrediënten op waren:
het gekonfijte fruit en de kruiden die haar taarten zo uniek maakten.
Zonder tijd over te hebben besloot ze de markt te bezoeken in de hoop te vinden wat ze nodig had.
Toen ze over het dorpsplein liep, viel haar iets vreemds op, een kleine, vergeten bakkerij aan de rand van de straat.
Ze er was al jaren niet open geweest.
De ramen waren stoffig en op het bord stond "De Vergeten Oven."
Nieuwsgierig, mevrouw Baker duwde de deur open en stapte naar binnen.
Tot haar verrassing was de bakkerij warm, gevuld met de zoete geur van vers gebak.
Achter de toonbank stond een jonge vrouw, haarogen fonkelend van vriendelijkheid.
"Welkom, mijn lieve dame. Ik heb precies wat je nodig hebt," zei ze met een wetende glimlach.
Ze gaf haar een klein blikje gekonfijte fruit en een potje kaneel en zei:
"Deze waren voor jou bedoeld. Een kerstcadeau, vanuit het hart. "
Mevrouw Baker, hoewel verward, nam de ingrediënten met dankbaarheid.
"Dank u wel, vriendelijke dame" zei ze.
"Maar ik moet het vragen, hoe weet jij wat ik nodig heb? "
De dame glimlachte zachtjes. "De magie van kerst werkt op mysterieuze wijze.
Ik heb je al vele jaren deze taarten zien bakken.
Dit jaar wilde ik ervoor zorgen dat jouw kersttaart nog specialer zou zijn."
Mevr. Baker verliet de bakkerij, verwonderde zich nog steeds over de vreemde ontmoeting.
Ze haastte zich naar huis en begon meteen met het bakken van haar beroemde kersttaart met de nieuwe ingrediënten.
Toen de taart gebakken werd, vulde de geur het huis, en ze kon al zien dat dit de beste tot nu toe zou zijn.
Toen de taart eindelijk klaar was, nam mevrouw Baker hem mee naar het dorpsplein om met iedereen te delen.
Toen de dorpelingen de taart proefden, waren ze verbaasd.
Het was de lekkerste smaakvolle taart die ze ooit hadden gehad.
Sommigen zeiden dat het naar magie smaakte, anderen zweerden dat het een kerstwonder was.
Het jaar daarop keerde mevrouw Bakker terug naar De Vergeten Oven om de lieve dame te bedanken,
maar toen ze aankwam, was de winkel weg.
Op zijn plaats stond een kleine tuin met een plaquette waarop stond: "Een kerstcadeau leeft in elk hart. "
En zo, elk jaar, terwijl mevrouw Baker haar beroemde kersttaart bakte,
herinnerde ze zich de mysterieuze bakker en de magie van het seizoen,
wetende dat de beste cadeaus soms komen wanneer je ze het minst verwacht.