PSP Forum
Welkom, %1$s. Alsjeblieft inloggen of registreren.
12 mei 2024, 08:54:20

:    
Op zoek naar een lesje of een mooie tube?  Dan zit je op het PSP Forum op de juiste plaats!
 
Groetjes, Irene.
1.336 738 2
: MODesto
* **
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

12 mei 2024, 08:54:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
13 gasten, 0 leden

+  PSP Forum
|-+  Forum
| |-+  Bing.AI images / afbeeldingen met tekst
| | |-+  Vrouwen / Tieners
| | | |-+  Vrouwen Fantasie / 1 - 20
« vorige volgende »
: [1]
: Vrouwen Fantasie / 1 - 20  ( 491 )
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« : 23 februari 2024, 13:29:12 »

Dit is de prompt : olieverf portret super mooi🦜🐞🐞3D HD

Irene


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #1 : 7 maart 2024, 09:22:55 »

  Zigeunervrouw
1 portret mooie 25-jarige vrouw zigeunervrouw in rode boheemse jurk, lang donker gekruld haar etnische sieraden,  olieverfverf.3D HD

2 portret mooie 25-jarige vrouw zigeunervrouw in rode boheemse jurk, lang donker gekruld haar etnische sieraden, achtergrond een woonwagen olieverfverf.3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #2 : 7 maart 2024, 09:24:40 »

airbrush illustration een europese vrouw ze heeft lang golvend zwart haar en prachtige ogen, glam make-up zijprofielaanzicht dromerige ogen, ze staat aan een prachtige vijver met witte zwaan tegen een boom geleund, in prachtige victoriaanse kleding, 3D HD

Tekst©designirene januari 2024


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #3 : 10 maart 2024, 05:32:10 »

Prompt : olieverf portret/cartoonThe Girls and their poodles wish you a Happy International Women's Day, dear Ladies! ☺️🌷🪻🌹🥀ll 3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #4 : 10 maart 2024, 05:40:15 »

Ik wil geen baby's meer. Ik wil gewoon teruggaan en degene vasthouden die ik al heb. Ik wil hun babyvormen in mijn armen wiegen en de geur van hun pasgeboren hoofdjes inademen. Ik wil hun moeder vertellen dat het beter wordt. Dat ze weer gaat slapen. Dat het zo snel gaat. Te snel. Ik wil geen baby's meer. Ik wil gewoon teruggaan en degene vasthouden die ik al heb... Ik weet de dingen die ik nu wel weet. d 3D HD extra accentueren

Dit gaat erover dat we ouder worden, niet over afscheid nemen, schrijver onbekend.


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #5 : 17 maart 2024, 12:35:59 »

Marilyn Girl

prompt : olieverf portret, achtergrond Hollywood, portret cartoon van marilyn girl met wild haar en grote ogen, ze staat rechtop full body, marilyn draagt een witte jurk waaiend, marilyn witte schoenen, artstation, 3D, Fantasy,HD,


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #6 : 18 maart 2024, 13:21:51 »

Paardenstaart

airbrush illustration een europese vrouw ze  heeft prachtige ogen, glam make-up ze heeft een extreem lange gevlochten paardenstaart vol zomerse bloemen ze groeien van binnenuit haar haar, ze straalt een prachtig gevoel van leven & vrede uit

Tekst ©designirene januari 2024


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #7 : 18 maart 2024, 13:23:14 »

Omgeven door zwaluwen

prompt : portret olieverf, europees meisje, lang donker wapperend haar in de wind, opkijkend met haar gezicht naar de hemel gericht, haar ogen open en ze ziet, in doorzichtige zeepbellen vliegen zwaluwen, hemelsblauwe achtergrond,3D HD

Tekst ©designirene februari 2024



Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #8 : 18 maart 2024, 14:00:32 »

Begin de dag met een lach

olieverf portret Begin de dag met een lach, Zonnestralen door het raam. Maakt het leven mooi en aangenaam


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #9 : 23 maart 2024, 13:29:52 »

Kristallen vrouw

een vrouw voor in de vorm van een heel helderkristal, zit zijwaarts met beide benen een beetje opgetrokken, één hand op de vloer, haar lang krullende vlechten waar bloemen in bloeien, ze blaast veel verschillende soorten en zeer kleurrijke bloemen van haar rechterhandpalm hoog in het plafond, binnenin haar zijn ook bloemen zoals het glas is zie door, hoge resolutie, super gedetailleerd, achtergrond mooi bos staande dennen HDR.3D


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #10 : 25 maart 2024, 18:38:09 »

In het park

portret in olieverf, europese vrouw hazelnootbruine ogen, zwart krullend haar, duiven voerend in park omringd door bloemen, achtergrond ranke dennen 3D HD

Verander de olieverf eens in wat anders voor een ander mooi resultaat

Tenzij anders vermeld zijn de teksten door mij persoonlijk bedacht en geschreven



Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #11 : 25 maart 2024, 19:06:08 »

Vrouw, gewoon vrouw

olieverf portret een krasbord van mooie belgische vrouw, glinsterende blauwe ogen, rode lippenstift , prachtige juwelen 3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #12 : 2 april 2024, 12:13:42 »

Beeld een glorieuze jonge vrouw, met wild zwart haar, heldere ogen, volledig lichaam, laarzen met veters, korte broek, strapless bruin topje, dreigend, wandelend door een stadsstraat, hyperrealistisch, gedetailleerd, 3D, tenebrisme, abstract, donker thema met gouden accenten , digitale vonken HD

Niet van mij, maar mooi, bedankt.


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #13 : 2 april 2024, 12:16:16 »

Een blonde vrouw met gewichtsproblemen wordt warm omarmd door een persoon die alleen bestaat uit lichte muzieknoten en glinsterend aura, lijkt dus surrealistisch. fotografie en lichtkunststijl 3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #14 : 3 april 2024, 17:32:33 »

portret olieverf, naive art. europese vrouw voed de duiven die uit haar hand eten, tussen rode rozen 3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #15 : 3 april 2024, 17:38:43 »

jonge blonde vrouw, groene ogen klang blond haar Sylvie, met een vederen papegaaien jurk, en papegaaien die meedansen, kleurrijk goed achtergrond jungle 3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #16 : 12 april 2024, 12:35:21 »

portret mooie blanke europese vrouw met lang krullend goudbruin haar met een dubbel belichtingseffect. De hoofdafbeelding is het silhouet van een mooie blanke europese vrouw, en binnen het silhouet staat een afbeelding van een blanke europese vrouw op een strand in zonsopgangkleuren.

portret olieverf mooie blanke europese vrouw met lang krullend goudbruin haar met een dubbel belichtingseffect, hoofdafbeelding is het silhouet van een mooie blanke europese vrouw, en binnen het silhouet staat een afbeelding van een  vrouw op een strand in zonsopgangkleuren, achtergrond de zee  3D HD

portret olieverf mooie blanke europese vrouw met lang krullend goudbruin haar, hoofdafbeelding is het silhouet van een mooie blanke europese vrouw, en binnen het silhouet staat een afbeelding van een  vrouw op een strand met de zonsondergang kleuren, achtergrond de zee  3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #17 : 12 april 2024, 12:53:29 »

Door het raam kijkt een jonge vrouw, met lang krullend haar beetje wild samengehouden door een witte band, zijdelings naar buiten, de lucht is blauw, de zon schijnt fijn, ze ziet de bloemen en de bomen, de vogels die zo vrolijk zijn, 3D HD


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #18 : 27 april 2024, 11:59:15 »

portret / cartoon olieverf, een massief gebergte, met een weide en een full-body prachtige cowgirl, lang haar , gekleed in jeans, bijpassende hoed en laarzen 3D HD

portret / cartoon olieverf, een massief gebergte, met een weide en een full-body prachtige cowgirl, lang haar , gekleed in jeans, bijpassende hoed en laarzen, houten bank aan de weide vol bloemen


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #19 : 27 april 2024, 12:03:05 »

een abstract, glanzend airbrush-olieverfschilderij van een europees meisje met trendy, lange vlechten in haar haar en metallic blauwe accenten. Ze draagt ​​een zwarte gescheurde spijkerbroek en een wit topje en Chucks in geel en wit. Met spuitverf schildert ze haar eigen portret op een muur.


Een lach maakt je dag.
Irene
Forumbeheerder
PSP verslaafd
*****
Offline Offline

: 4.858


« #20 : 28 april 2024, 08:33:41 »

glans olieverf portret, hyperrealistische illustratie van een Europese vrouw met gouden oogmake-up en licht, lang, steil haar opgestoken. Ze is gekleed in een nauwsluitende rode jurk. Europees café ze zit op het terras.3D HD


Een lach maakt je dag.
: [1]  
« vorige volgende »
:  

Powered by MySQL Powered by PHP SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines
TinyPortal 1.6.4 © 2005-2019

Er is een fout opgetreden!

Call to undefined function tportal_version()