Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

20 april 2026, 05:47:55

Login with username, password and session length

Auteur Topic: Voorwaarden en een wijsheid.  (gelezen 2208 keer)

Offline Irene

• Forumbeheerder
  • PSP verslaafd
    • http://www.denhutsepot.be/psp/
Voorwaarden en een wijsheid.
« Gepost op: 13 februari 2025, 13:45:42 »

Dit mag gedeeld worden, daar zijn de afbeeldingen voor gemaakt, Irene

De BING afbeeldingen rust geen © op, maar de teksten zijn wel mijn ©designirene dus waar nodig geef me AUB mijn crediets.

Wil je de lessen lenen een seintje vooraf.
Do you want these lessons for your group or forum, a question in advance. Klik hier pspdesignirene 

1 De lessen van Irene zijn uniek, allemaal ontstaan uit eigen fantasie alsook deze voor BING
2 Op de tekst zetten we dus een © maar dat is dan ook alles, want de afbeelding worden gemaakt dor BING.
Maar voor forum enz... is een watermerk dan wel ok.

Met vriendelijke groeten , designirene

1 The lessons of Irene are unique, all originated from own imagination as well as this one for BING
2 On the text we put a © but that is all, because the image is made by BING.
But for forum etc... a watermark is ok.

Sincerely, Irene

Pagina van Advent naar Kerstmis alle dagen een afbeelding, genieten

Pagina met dagelijks leuke spreuken en zelfgemaakte AI afbeeldingen
Kom gewoon een kijkje nemen.

Snuffel hier naar allerlei afbeeldingen, volledig gratis FREE tot use.

Lesson © designirene 2005/2025
Do not upload to a website without my permission.
Niet uploaden naar een website zonder mijn toestemming.
Alle lessen werden vertaald door ©designirene,
Een lach maakt je dag.

Offline Irene

• Forumbeheerder
  • PSP verslaafd
    • http://www.denhutsepot.be/psp/
Re: Voorwaarden en een wijsheid.
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2025, 07:39:54 »

Hoe zou jij vriendelijkheid omschrijven?

Vriendelijkheid zit in de kleine dingen die een grote impact hebben. Het is die oprechte glimlach van een onbekende, de eenvoudige woorden "Hoe gaat het?" die zonder verwachtingen worden uitgesproken, en de hulp die je spontaan krijgt, zelfs bij iets kleins als in een winkel. Het is een warme groet, een vriendelijk gebaar, en vooral een gemeend "Dank je wel" dat laat zien dat je gezien wordt, dat je ertoe doet. Het zijn de momenten waarop woorden niet veel hoeven te zijn, maar de intentie alles zegt. Vriendelijkheid maakt het leven lichter en verbindt ons in de puurste vorm.

Vriendelijkheid is als een zachte, warme gloed die je verspreidt, zonder iets terug te verwachten.
Het is de keuze om begripvol, geduldig en ruimhartig te zijn, zelfs wanneer het niet noodzakelijk is.
Het zit in kleine gebaren: een glimlach naar een voorbijganger, een helpende hand bieden, of een luisterend oor zijn voor iemand in nood. Vriendelijkheid overstijgt woorden en daden—het is een manier van zijn die verbondenheid schept en de wereld een beetje mooier maakt.
Een lach maakt je dag.